LOKALIZACJA
Budynek jest usytuowany na środku ponad siedmioarowej działki, pięknie zagospodarowanej zielenią, z miejscem na zajęcia plenerowe pod dachem, spotkania integracyjne z rodzicami, z miejscem na ognisko. Duży plac zabaw wyposażony w drabinki, huśtawki, sprzęt do zabaw ruchowych. Teren otaczający przedszkole jest bezpieczny, estetyczny, zadbany, zamknięty. Budynek jak i teren wokół posiada monitoring. W przyszłości planowana jest budowa kortu tenisowego oraz boiska do gry. Bliska lokalizacja lasu stwarza możliwości pieszych i rowerowych wycieczek krajoznawczo- poznawczych, obcowania na łonie natury.
BUDYNEK SZKOLNY
Budynek szkoły to dwie kondygnacje, o łącznej powierzchni ponad 400m2. Pomieszczenia klas są bardzo przestronne, ilość wpadającego dziennego światła zapewniają wysokie okna, dzięki czemu uczniowie pracują przy naturalnym naświetleniu. Klasy nie mają typowego wyglądu szkolnej klasy, do jakich się przyzwyczailiśmy. Tutaj odpowiednio dobrana kolorystyka oraz nowoczesne wzornictwo mebli każe się przenieść do szkoły, do której uczniowie będą przychodzili z chęcią. Godzin lekcyjnych nie będzie wyznaczał dzwonek. Szkoła bez dzwonka dostosowana do indywidualnych potrzeb klasy jest alternatywą do tradycyjnej szkoły. Przerwy pomiędzy lekcjami nasi uczniowie spędzą na tak zaprojektowanych korytarzach, gdzie siedząc na wygodnych kolorowych pufach i mając dostęp do swoich szafek, miło wykorzystają czas do kolejnej lekcji.
KADRA PEDAGOGICZNA
Nasza kadra pedagogiczna posiada wysokie kwalifikacje pedagogiczne, jest dobrze przygotowana zarówno pod względem merytorycznym jak i metodycznym. Systematycznie doskonali organizację oraz przebieg procesów wspomagania i edukacji uczniów, zarówno uczniów z niepełnosprawnościami, jak również wybitnie uzdolnionych. W pracy wychowawczej i dydaktycznej preferuje się otwarty styl i metody, które wspomagają rozwój dziecka z wykorzystaniem jego wrodzonego potencjału możliwości rozwojowych. Różnorodne metody i formy pracy oraz monitorowanie indywidualnego rozwoju każdego wychowanka w procesie systematycznych obserwacji, zapewnia optymalne warunki dla osiągnięcia sukcesów rozwojowych.